Hektisk kväll!

Åååh, när vi började tro att kvällen skulle bli lugn så hade vi så fettfel man bara kunde ha, lika fel som att 1+1=5 typ...

Hasir vart full och jag har redan på min första dag fått kunder att komma tillbaka. 2 jättetrevliga tjejer som lunchade kom tillbaka ikväll. Det som gjorde mig gladast var att de inte kom för att äta eller dricka, "vi ville hälsa på dig". HAPPY DAYS!

Och en till sak gjorde min kväll:
I år har vi Vengaboys låt "take me to the city" med tillhörande dans. SOM JAG HAR SAKNAT DEN!! <3

Bilder kommer imorgon :)
Puss

 


Kommentarer
Postat av: Mama

Ohhh va roligt, då får vi se er på Hasir dansa till Vengaboys i sommar då. Det måste kännas helt underbart att folk kommer till restaurangen för att hälsa på dig. Puss älskar dig <3

2012-05-23 @ 10:05:38
Postat av: Anonym

Oj vad kul! Vart kommer de flesta turister ifrån? :)

2012-05-23 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0