Ny dag

Godmorgon efter ännu en härlig turk-frukost :)
Snacka om att vädret spelar spratt med en hela tiden. När vi vaknade imorse var det mulet och såg ut att börja regna när som helst, men nu börjar solen titta fram. Härligt ;)

Igår var det jättelugnt på Hasir, vi behövde inte ens stressa och vi slutade vid 1.15 har jag för mig? Tidigt och skönt för en gångs skull.


En trött Marre ser ut genom vardagsrumsfönstret.

Nu börjar lunchgästerna att rulla in så det är nog lika bra att jag börjar jobba.
Försöker uppdatera från telen så mycket jag kan under dagen.

Puss så länge.


FÖRRESTEN, en fråga till läsarna:
Något speciellt ni vill att jag ska skriva om? Något ni vill veta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bilder på dej!!

2012-05-28 @ 12:49:47
Postat av: Anonym

Vilken utsikt!!!

2012-05-28 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0