"fanpics"?

Uj, tänk er va... nu är det inte långt kvar. Nedräkningar brukar ju gå så otroligt sakta att man kan dö av tristess, men den här har ju gått hur fort som helst! Snart är jag i Alanya med min gullebebis Kadir <3 Hihi.. och såklart en massa bilder och uppdateringar till er med :)

En sak som är så himla roligt är alla dessa bilder som jag får skickade till FB-mailen, på mig och mina älskade gäster! Här är bara några av bilderna som togs i sommar:


(favoritdanskarna)


(fotbollsspelare, också danskar. de ska kmma hela 2 veckor i sommar!)


(tjejerna ska egentligen inte vara med på denna bild, men ungtupparna är också danskar och bjöd mig på drinkar nästan varje kväll. Dessutom fick jag någon dansk alkoläsk, minns inte namnet men sjukt god var den!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-05-10 @ 15:33:16
Postat av: Veronica

Kommer ner en vecka i augusti :)) Kram

2012-05-10 @ 15:33:46
URL: http://improudofwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0