En lugn Fredag

God afton!
Det verkar som att det blir en lugn afton.. Har suttit i telefon med Helena i ca 40 minuter som har tråkigt på jobbet (jobbar kvällspass). Hon länsade godisautomaten (ja, jag önskar jag hade hennes jobb) och hennes kvällskompanjon låg och sov på soffan.
Hårt jobb faktiskt ;)


Sen har jag även gjort något man ska tala tyst om. Jag har varit busig och experimenterat med lite grejer i barskåpet (det fick bära eller brista) och kom fram till att jag faktiskt kan göra COSMOPOLITAN! Inte dumt alls...

Och nu har jag talat med chefen på Folkan 13, det blir inget jobb den här helgen. Är tydligen inget speciellt men funderade på om jag skulle dra dit och hälsa på en sväng iaf :)

Well Well... Nu ska jag ta min cosmo och burra upp mig i soffan.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0