Fler bloggar?

Godnatt!
Jag har varit i Linde hela kvällen och haft filmmys. Först till det inte så bra Grey's Anatomy (skitserie, förstår inte vad alla gillar med den?), sen vart det klassikern Men in tights!

Där har vi humor :)

Jag fick en fråga om jag kunde länka andra Alanyabloggar, och tyvärr svarar jag där. Jag läser inga bloggar så jag kan ingen av dom. Däremot heter sidan Tyrkiablogger så ni kan gå in där och leta :)

Nu tänker jag ha mitt nattsamtal med baby (Kadir) och sen sova. Imorgon hoppas jag att färgen i garderoben har torkat så jag kan hänga in kläderna igen! Är trött på att ramla och halta omkull på galgar, väskor och kläder över hela sovrummet nu:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har varit det bästa med att jobba den här sommaren? Det sämsta? Har du några favoritturister?'

2012-11-01 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0