Intressant dag

Godmorgon!
Måndag och jag är ledig, skönt! Men imorgon börjar ju jobbet igen...!

Idag är en lite känslomässigt jobbig dag. Helena ska upp i vårdnadstvist, och jag ska sitta med i salen. Jag hoppas verkligen att allt löser sig nu, en gång för alla. Och att alla lögner visar sig för domarna!

Mer än så blir det inte just för tillfället. Ska fixa till mig lite snabbt nu, ni vet.. Lite ytligt bara så man ser respektabel ut.

(Läs: duscha, tvätta håret, bodyscrub, hårinpackning. Avslutning med skrubba fötterna, smörja in mig med cocos-bodybutter, sminka mig till en förbannelse och lägga en halv hårsprayflaska i håret...)

Det gäller att inte överdriva, serrni!

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint foto på dig :)

2012-11-19 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0