Min kväll igår:

Godmorgon!

Vilken kväll det var igår! Jag vet inte hur jag ska förklara det..

Det var bland det sämsta jag någonsin varit på. Räcker det som förklaring eller vill ni ha anledningar?

Ok.
För det första vart vi tvungna att KÖA! Vi står ALDRIG i kö men dessa inkompetenta dörrvakter kunde ingenting.
Fast Helena och Carro har jobbat där!
Först höll vi inte på att bli insläppta alls!

För det andra var Mr.DJ helt värdelös och spelade bara R'n'B. Fast Carro hade skickat honom en spellista några dagar innan.

För det tredje: det stängde kl.01.00... What's up with THAT liksom?!

Det enda som var bra var tjejerna jag var där med. Vi hade kul trots allt och roade oss på bästa sätt och dansade hela tiden.
Och det var så himla kul att se att i stort sätt ALLA var utklädda! Sånt gillas starkt! Men bara jag och en till var hippies.

När stället stängdes hörde man: "KOLLA hippien!" "Släpp fram hippien!" "Kolla, en äkta hippie!"..

Godmorgon igen.. Och jag är INTE bakis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0