Mini-shopping

God afton!
Vad har ni gjort idag? Haft en bra lördag och utnyttjat dagen till fullo hoppas jag?

Själv har jag varit i Örebro och Mariebergs Galleria! Försökte hitta en nyårs-klänning men när jag väl stig i valet och kvalet mellan två ursnygga klänningar så kom jag på!

Kadir köpte ju en underbar, svart långklänning till mig! Den har allt! Stil, elegans, enkel.. Ni vet, en sån som aldrig går ur tiden. De flesta klänningar är ju bara "tillfälligt inne", för stunden men så kan man inte använda den året efter?

Well, detta är en klassiker!
Men däremot köpte jag en jättesöt topp (som med all säkerhet kommer vara "ute" nästa sommar). Men lite måste man väl haka med i trender ändå? Så är det ju med allt... Kommer och går..

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/248501/images/2012/pic_50b0f9d6e087c32e9476c214.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Christina

Synes toppen din var kjempe fin :)

2012-11-25 @ 19:33:09
URL: http://christinaamundsen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0