SOLEN SKINER!

Godmorgon!
Idag kan nog bli en bra dag.
Solen skiner, det är snö ute, och säkerligen en massa minusgrader.
Men vet ni vad?
 
Så länge solen skiner så bryr jag mig inte så mycket om hur resten av väderleken ser ut!
Solen ger så otroligt mycket energi, man bli gladare, piggare och vill bara ut. Och oavsett hur kallt det är så tar iallafall jag mig ut när solen skiner.
 
Och så är det ju Fredag!
Jag har ingen aning om Folkan 13 är öppen ikväll så att jag ska jobba, eller inte.
Jag har en massa jag måste försöka planera och få klart före ett visst datum som jag inte kan lägga ut på bloggen än.
 
Jag bara känner mig på bra humör idag.
 
Hoppas ni också gör det, sunshines!
Nu ska jag drömma mig bort "några" mil och sätta mig i lä någonstans och känna solens energi!
 

Kommentarer
Postat av: Thess

Hej hej!

Önskar dig en fantastisk helg!

Kram

2012-11-09 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0