80 spänn för ingenting?!

Klar på V-centralen.
Vilka klåpare det är egentligen!
Jag åkte in med mina svullna ögon (konstigt att ett bett under ena ögat har spridit sig till båda ögonen) och fick en ny tid på Torsdag för sköterskan jag träffade fick inte skriva ut den ögonkrämen jag skulle ha.

(varför fick jag inte komma direkt på Torsdag då ist?)

Häpp.
Och dessa 5 minuter betalade jag 80 spänn för.
För att återigen komma på Torsdag och säkert få betala en gång till.

Hade detta vart Alanya hade jag bara gått in på ett apotek och blivit bra på 2 dagar... Men inte i Sverige inte, här måste man ha läkarutskrifter på tammefan allt.

Nu ska jag ut och jogga.

Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0