Alanyabloggar goes Tv-serie?

Godmorgon!
Jag blir sämre och sämre på uppdateringen här. Jag har ju så mycket mer att skriva när jag är i mitt "andra hem", Alanya.

Jag är (tydligen) med i en sida på FB där de flesta Alanyabloggarna finns, och jag vet inte hur jag hamnade där! Men kul är det :)

HEY! Vet ni vad jag kom på?
Alla vi Alanyabloggar borde gå ihop och göra en ny version av "Hollywood-fruar", och heta något med Alanya ist?!

Shit vilken hit det skulle bli!
Undra vilken blogg som skulle bli populärast efter en sån serie?

Såg den här bilden, solnedgång vid Kleopatra-stranden. Vackert som alltid :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Svenska Alanya-fruar låter riktigt roligt tycker jag. Hoppas att det är fler som hoppar på den iden. Vilken underbart vacker bild från Kleopatra-stranden, man längtar verkligen tillbaka. Puss

2012-10-31 @ 11:05:00
Postat av: Madeleine

Kan du länka fler alanya bloggar? Eller vad heter sidan på facebook :)

2012-10-31 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0