Back home

Nu är jag hemma igen!
Åååh så underbart skönt det var att gå i en galleria igen!

Vi gick igenom Ikea, Toys'r'us, några sportbutiker samt hela Marieberg.

Och ändå hittade jag bara en (skitsnygg) topp med nitar!

Några Halloween-kläder vart det tyvärr inte. Helena kom med idén att vi skulle ha pyjamas-kläder med håret i toffsar och en varsin nalle med oss.

Pyjamasparty alltså.
Jag vägrar.
Om inte Tom också tar på sig samma och spelar Hugh Hefner ;)

Men Näää, det blir nog något annat.

Min FIIIIIIIINAAAAA topp:


Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh vart har du köpt den? Skit snygg!!!

2012-10-25 @ 21:45:58
Postat av: Anonym

Ja den var snygg

2012-10-26 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0