Godnatt

Nu säger jag godnatt!
Det har vart en ytterst trevlig kväll i Linde. Visst var Helena sjuk och hostade som en jude i gaskammaren, men ändå.

Vi lagade Taccos och såg som sagt på Speed 2. Sen började vi titta på "The Stepfather" men hennes son ville inte sova så den sparar vi till en annan kväll.

Och förresten!
Jag fick en välkommen-hempresent av Tom! Han har vart på semester vid Garda-sjön (Italien) i sommar och köpte en flaska vin till mig!

Så gulligt! Den sparas till något bra tillfälle :)

Hursom..
Nu har jag haft min lilla stund med Kadir, som alla andra kvällar, och satt vårat godnatt som tar ca 20 minuter varje ggn.. Hihi, tänk att det är då svårt att lägga på telefonen!

Men nu är det GODNATT iaf.
Imorgon ska jag och Helena till Öret och shoppa Halloween-kläder! Wiiiieee!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0