Idag är det sol!

Jamen godmorgon på er!
Shit vad konstigt det känns att uppdatera från datorn nu då!
Det har man inte gjort alltför mycket under sommaren, ni som följt mig hela sommaren vet ju att jag uppdaterat från min iphone för jag har inte haft tid att sitta vid datorn. Men jag tycker jag har gjort ett bra jobb via telefonen iallafall, eller hur?
 
Det vart ingen pratstund på MSN inatt.. jag var alldeles för trött och har verkligen inte hunnit vila upp mig än. Jag känner mig tokstressad hela tiden, rastlös över att jag inte har något att göra. Så nu letar jag jobb (eller praktikplats som Arb.förmedlingen sa åt mig att skaffa) som en dåre.
 
Ge mig ett jobb, någon!
 
Men nu sitter jag och väntar på Kadir. Nu ska vi ha våran första MSN-stund sen jag kom hem.
Vi använder ju Viber precis hela tiden så vi har ju kontakt 24/7 ändå, han skickar bilder på precis allting och ringer säkert 1 ggn i timmen. Tror cheferna börjar tröttna på det? ;)
 
Men!
Idag är det ju sol!
Så fort jag och Kadir är klara ska jag bokstavligen KASTA mig ut på en joggingtur! Åååååh, det ska bli så skönt!
Eller en powerwalk i värsta fall, om jag har förlorat all kondition under sommaren ;)
 
Vi hörs sen!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0