Idag i korthet

God afton!
Tänkte bara uppdatera nu när vi är på Hasir en snabbis. Jag ska växla alla mina pengar till höga papperslappar, om ni hajjar ;)

Idag har varit en helt fantastisk dag!
Vi har käkat frukost på Alanyum och gått runt där. Sen var vi på bio och såg "The Expendables 2".. (så bra film! Men att se Dolph Lundgren spela svensk/amerikan i en turk-dubbad film kändes lite sisådär faktiskt).

Sen fixade vi min transfer till imorgon! Så det är klart! Gött...
Sen satt vi på stranden och såg på solnedgången. Åååh så fina bilder jag har där! De får ni se imorgon när jag kommer hem!

Sen tog vi en tre-rätters middag på Bistro Floyd, sååååå mysigt!

Sen slutade vi här.. Såklart. Lite jobbigt är det att han aldrig kan slita sig helt från jobbet.
Men vi ska snart gå igen.. Blir nog hamnen eller bara raka vägen hem och mysa :)

Hörs imorgon när jag är på svensk mark igen!

Pussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0