Kanelbullens dag

Ååh, vad jag är glad! Gissa vem som kom tillbaka idag?!

EMELIE!
Ååååh!
Och hon har ingen biljett hem så hon stannar säkert min tid ut här :)

Och jag har kust kommit tillbaka från stranden.. Det vart inte långvarigt för alla dessa JÄVLA fåglar flyger ju i solsängs-höjd :(

Nu sitter jag här på Hasir igen och dricker Redbull.. Yummie!
Det enda som jag avundas er hemma i Sverige nu är att ni kan njuta av Kanelbullar på kanelbullens dag.
Någon som vet om det finns Kanelbullar i Alanya?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla bland ställen där man köper pasta. Där fins det säkert :)

2012-10-04 @ 14:12:55
Postat av: Christina

Merker dere noe til "krigen" mellom Tyrkia og Syria nå, eller føler du at det foreløpig er trygt i Alanya?

Svar: Va? Nej jag har inte märkt någonting, och tror inte att det kommer märkas så mycket i Alanya heller. Isf skulle inga charterflyg komma hit :)
Marre

2012-10-04 @ 14:26:52
URL: http://www.christinaamundsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0