Ledig dag...

...jag försökte uppdatera igår kväll och imorse, men blogg.se funkade inte härifrån.

Hursom, Kadir och jag har varit lediga idag för vi har varit i SAPADERE CANYON!!!!

Åååh, så vackert det var! Utflykten höll på i 10 timmar så vi är skapligt trötta nu. Men nu är vi på Hasir igen iaf.

När vi kom hem vart det duschen direkt för mig och Kadir åkte till Hasir. Jag fick avbryta min dusch för det började åska, blixtra, regna och blåsa storm!

Jag gjorde mig snabbt klar och sprang ut på balkongen och filmade en sjukt bra video åt er ;)
Mitt i allt försvann elen också så jag stog där i kolsvart mörker och levde mig in i skräckfilmens värld.
Videon får ni se när jag har fixat den, och bilderna från SAPADERE fixar jag så fort som möjligt.

Jag kan visa några som tigs med Kadirs iPhone.

Puss
/Marre är dyngblöt, och utslagen...


Kommentarer
Postat av: Mama

Ohh så fint det ser ut. Ser fram emot att se videon sen. Kan vi åka dit nästa år, finns det bussar som går dit. Hoppas du har fått mina meddelande och jag har försökt att ringa, men du var hemma i lägenheten och nu får jag inget svar... Puss, Älskar dig.

2012-10-02 @ 19:37:05
Postat av: Denise

Å, berätta mer om det i kommande inlägg! Har nämligen aldrig hört talats om det, tror jag?

2012-10-02 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0