Natten satte sina spår

Godnatt!
Idag har jag inte uppdaterat någonting här, ser jag!
Inte bra...
 
Jag har varit så sjukt trött hela dagen och dessutom känt mig febrig.
Jag har ju vart förkyld och småfebrik hela veckan som gått, och tror att jag blev värre med jobbet. Stressigt och en miljö som inte är så bra att andas i kanske, när man är förkyld.
 
Och dessutom har jag sovit som en påse morötter.
Jag kom hem vid 03:10, duschade och kunde sen inte somna förren vid 04...
Sen var jag vaken vid 10 igen...  YEEEY!
 
Jag kände hur ögonen vägde bly men kunde iallafall inte somna om.
Sen har jag varit en snabbis i Örebro.. och nu känner jag mig ännu mer febrig.
 
Men alltså..
Att jobba igår var SÅ himla kul! Först fick jag stå nere i rockbaren "Underground", där några Metal-band spelade. Där stog jag med en kille som också jobbade i den baren, tills Ty kom ner och sa att det vart fullt i baren på övervåningen, där Drängarna skulle spela. Så jag vart uppskickad dit.
 
Ååååååh, så stressigt!
Och jag HATAR fulla människor! Så jobbiga...
"Hallå, jag var före honom", "Ursäkta fröken, jag har väntat länge", "Kan ni skynda er lite"...
JÄVLA FYLLON!
 
Vet ni vad det jobbigaste var?
Att några vänner var där, och de hängde i baren och psykade mig totalt.
Jag skämdes, stressade och mådde illa. Sen var jag lite sur för att jag missade Drängarnas show.
 
Men ÅÅÅÅH så kul det var iallafall.
Vi stängde klockan 01:00 och började städa. Vi var inte klara med städningen förren vid 02.30 tror jag?
Det var hårt :P
 
Men jag klarade första natten och Ty var nöjd med mig och vill ha mig dit fler gånger!
 
Nu ska jag sova.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0