Once u start u cant stop...

Hallå.

Nu försöker jag gå vidare. Jag har gjort det jag tror var det bästa för katten, att ta den till en veterinär och låta den somna in. Bara för att jag försöker att INTE tänka på det vi alla gick igenom betyder inte det att jag inte sörjer kissen fortfarande, eller hur?

Det gör jag och mår så otrolig dåligt.

Men nu är det över.
Ni minns kanske att jag skrev att Emelie kom tillbaka efter att ha varit i Sverige 4 dagar? ;)

Idag var jag hemma hos Emelie och Snake :) Snake är dörrvakten på Istanbul. Kadir kom dit när han fick rast och det var riktigt najs.
Och jag ska snart hem till Emelie igen och bara vara :)

Förresten! (byter samtalsämne nu)...
Är det någon mer än jag som absolut inte kan sluta äta dessa fågelfrön när man väl har börjat?!

Sååååå satans goda de är! Jag satte i mig nästan en halv påse själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0