Sapadere Canyon - Jeep Safari

Äntligen!
Ååååh, jag hatar egentligen att sitta framför datorn, jag får så ont i huvudet! Men nu har jag fixat ALLA bilderna från Sapadere Canyon, och kommer lägga ut dem i en viss ordning. Jag börjar med att lägga ut bilderna från Jeep Safarin, sen vidare allt som hänt och till sist lägga jag ut bilderna från självaste Sapadere.
 
Den enda nackdelen med att åka med så många andra är att de ALLTID är med på ens bilder.. jag önskar jag kunde fotoshoppa bort alla andra människor och ha bilderna på det jag vill att ni ska se!
 
Jeep Safari:
 
           
Första stoppet! Något ställe utan anledning men bara för att få sträcka på benen lite samt få information om hur dagens utflykt skulle se ut. Fick se lite bönder och deras getter och TJURAR som gick omkring helt fritt bland oss och betade.
Det var det det! Nu får ni vänta ett tag tills nästa bilder kommer.. och det är utanför en moské, där JAG fick prova att skörda jordnötter, se en otroligt vacker uteplats med vattenfall och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0