Sapadere Canyon - Sapadere.

ÄNTLIGEN, va?!
Nu ska jag inte hålla er längre.. nu visar jag alla mina fina bilder från självaste Sapadere Canyon.
Som jag sa förut, så ber jag om ursäkt för att alla andra i gruppen skulle vara med på exakt alla bilder vi tog.. men det är ju sånt man får räkna med. Inget att göra åt :)
 
Och det var så fint!
Vi gick mellan 2 stora bergsklippor på en lång men smal bro.
Och dessa bergsklippor är alltså 1000 meter över havets yta! Så det var en speciell känsla att vandra där uppe :)
Man fick bada på alla ställen man kunde hitta. "Bada med ansvar" sa de.. rinnande vatten, vattenfall, hala stenar och 5 gradigt vatten var alltså inte ledarnas ansvar.
 
Me Like!
 
"DIT in ska vi"...
 
 
Så! Nu är de bilderna avklarade :) Jag har massor fler, men tänkte att jag bara vill lägga ut de finaste bilderna :) Nästa inlägg är grottan vi gick in i, samt lite utsikter vi såg på vägen tillbaka till Alanya.

Kommentarer
Postat av: Mama

VILKA FINA KORT, ni måste haft en helt underbar dag. Trodde inte det fanns så vackra platser i världen. Ska bli så himla roligt att se resten när du kommer hem. Tror du jag skulle klara av att gå där, jag som lider av lite svindel. Puss, Älskar dig. Ännu engång helt underbara bilder och vilken upplevelse.

2012-10-03 @ 17:36:13
Postat av: Wilma

Ååååh vikka vackra bilder!! Tack för att du la ut dom! Och du o Kadir är så fina tillsammans!

2012-10-03 @ 18:13:28
Postat av: Christina

Nydelige bilder :)) takk for nok et kjempe bra innlegg fra vårt alles kjære Alanya :))

2012-10-03 @ 20:38:55
URL: http://www.christinaamundsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0