Sista dagen börjar snart...

Äntligen är jag klar med ALL shopping! Och det är presenter så tyvärr inget jag kan visa i bloggen än ;) men mitt linne som jag FICK kan jag visa! Jättefint!

Tänkte bara informera er att imorgon kommer jag nog inte uppdatera så bra, om jag ens uppdaterar NÅGOT ALLS.

Kadir har nämligen tagit ledigt hela dagen och vi ska tillbringa min sista dag helt ensamma, bara han och jag, våra telefoner ska vara avstängda samt lämnas i lägenheten.

Kadir har planerat hela dagen så jag vet faktiskt inte vad som sker! Så mysigt :)

Och för er som undrar: det regnar fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas ni får en riktigt riktigt mysig dag <3 Puss vi ses imorgon.

2012-10-11 @ 13:31:28
Postat av: Hanna

Hur går det för er ang visum ansökan. För visst var planen att kadir skulle komma till Sverige? :) Hoppas det går bra för er!!

Svar: Vi har alla papper och sånt klart! Han ska bara åka till Ankara och lämna in papprena och det gör han om ca 1-2 veckor, innan han åker hem till Diyarbakir :)
Marre

2012-10-11 @ 19:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0