Skitväder

Hallojsan :)
Lite sen uppdatering idag men jag har mina anledningar! Jag har inte haft något batteri och det är väldigt många på Hasir som lånar min laddare hit och dit så den har liksom varit borta.

Men nu så!

Idag kommer det nog regna hela dagen. Det åskar, blixtrar och ösregnar.

Tråkigt. Jag som ville sola innan jag åkte hem :(

Eftersom jag uppdaterar via iPhone så kan man tydligen inte lägga ut många bilder i ett och samma inlägg, men tänkte visa er min YBERFIIIIINA Camp David-skjorta som jag äntligen köpte!
Och även visa en liten sneakpeak på TH-jeansen :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Snyggt !!! Va synd att det är dåligt väder dina sista dagar i Alanya, hoppas det blir bättre imorgon. Puss & Kram

2012-10-10 @ 13:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0