Trevlig kväll

Ooojaaa!
Hela kvällen har jag suttit hemma hos Emelie och Snake, drack lite Bacardi Razz och snackade allmänt om Alanya och allt som hör till :) innan de följde med mig till Hasir gick vi till Mc.Donalds och åt cheeseburgare med EXTRA ost.. (so WHAT?! Säsongen är ju över iallafall)... Hehehe ;)


Jag har också köpt ett par jeans, Tommy Hilfiger av storleken lite större :) Tajta nertill med lite mer "baggy" runt arslet. Riktigt snygga, och lite ljusare än mina LV-jeans.
Jag fotar allt imorgon :)

Nu har det varit lite "underhållning" på Hasir med en full brud som inte vill betala för sig. Ni vet, en sån där som tror att hon är speciell bara för att hon varit i Alanya många gånger och tror att hon är något. Men sorry, här är du INGEN så här betalar du ;)

Iallafall, nu stänger vi nog snart och då vill jag bara hem och mysa med Kadir. Det verkar bli regn ikväll igen... Som alla andra kvällar denna vecka!

Godnatt

Och för att ha en bild att visa så lägger jag ut min senaste iPhone-accessoar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0