Inte bakis

Sån tur jag har! Vi var ute till stängning och jag är inte ens bakis. Iofs så drack jag bara en drink ute, desto mer innan :) och hade en mysig middag här på Hasir innan. Mamma och Vonkan träffade 4 personer hemifrån Nora som låg på stranden och självklart kom de till Hasir också. Businessen var bra igår!

Sen var det jag, Annelie, någon finsk kompis till henne, Emilie och hennes två väninnor som gick ut.

Ett fint gäng.
Tyvärr så gillade alla olika barer så vi var inte långvariga på någon, och jag har ingen bild på oss alla 6 tillsammans. Men med så många kameror ute igår så finns vi säkert på någon bild allihopa :)

Och vi hann med dans på baren också. Jobbigt att ta sig upp ;)

Nu ska jag gå och möta upp semesterfirarna på stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0