Kadir flytta till Sverige?

Internet funkar absolut inte alls pa telefonen idag, av nagon anledning.
Sa det far bli ett kort inlagg med turkiskt tangentbord och ni kommer förmodligen bara första halften av det jag skriver.
 
Idag ar jag ju sagt hejda till mamma och Yvonne, sen traffat Jenny och Blobb (Fredrik) för middag pa Hasir och lite shopping. Gick ju hur bra som helst :)
 
Nu ar klockan 01.00 ca och Hasir ar inte tomt an!
Jag vill bara hem och sova och lata dagarna ga fort sa jag kommer hem till Sverige och Kadir snabbt kan komma efter :)
 
Det var nagon som fragade om Kadir ska flytta till Sverige, och det ar val meningen att han ska! Men det visum vi söker nu ar bara ett 3manaders-turistvisum sa han far se lite av Sverige! Han har ju aldrig varit utanför Turkiet förut sa det blir nog kul :) Hoppas bara att han far det!
 
Sa vi börjar med turistvisum och sen far vi se hur det gar efter det :)
 
 
Nu sager jag godnatt!
Vi hörs imorgon och hoppas att internet funkar battre da!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Alanya Becka

Tack för svaret! Så underbart!
Jag och min pojkvän ska flytta till Sverige men han har inte gjort militärtjänsten än så det ska avverka först sedan börjar vår process med upphållstillstånd. En hel djungel, eller hur? :)
Kram och lycka till!

2012-09-19 @ 09:34:08
URL: http://xbecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0