Skriver av mig lite...

Alltså.
Jag kan inte påstå att jag märker att högsäsongen är över. Hasir har fortfarande fullt på kvällarna, nu har en bokning på 10 pers rullat in, en annan bokning på 4 och lite vidare.

Ett annat gäng Svenskar på 4 pers var här och hela gänget är 10 pers och ska komma hit en kväll också.

Det enda som märks att säsongen är låg är på gatorna, och på stranden.
Men det är ju typ nu på hösten som de flesta åker utomlands, right?

Det är min känsla iaf... Så egentligen är det inte SÅ stor skillnad. Förutom att de flesta bor på All Inclusive.

Nu ska Marre försöka få lite mat, och sen har jag och Kadir blivit hembjudna till Emily på efterrätt, Gino! (banan, kiwi och jordgubbar med vit choklad, tillagas i ugnen. Med glass till)...

Hörs sen!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mama

Roligt att det fortfarande är mycket folk, tiden går ju mycket fortare om man har mycket att göra. Låter gott med efterrätten, hälsa så mycket till Emily från mig. Puss

2012-09-21 @ 14:44:41
Postat av: Anonym

Om jag har förstått de rätt har du varit i Diyarbakir, kan du inte berätta mer om "resan" och visa bilder?:)

2012-09-21 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0