Idag kommer bilen!

Godmorgon!
Eller god förmiddag! Jag vaknade nu... NU! Vad är det för fel på mig?!
Kanske för att jag var hundvakt igår och kom hem vid 2tiden, kunde inte somna, lalala.
Jag var hundvakt till pappas Nizze igen, älskade Nizze! Men känner att jag måste träffa pappa mer nu! Vi ses liksom inte så ofta! Men Maj och Skottland börjar ju närma sig ;)

Idag får morsan hem nya bilen! De skulle lacka den med något så den behövde stå över en natt, men nu så!

Åååååh vad jag älskar nya bilar! Älskar att fylla den med nya saker såsom stolöverdrag, rattmuffen, skivor, Totte (bil maskot)...

Undra hur lång tid det tar innan man tar med nya bilen på turnering? ;)

(Här är Totte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0