Lördag:

Godmorgon.
Ni vet ju redan hur min Fredag såg ut. Lugnt och sansat i en lekpark förutom att vi näppeligen tog oss hem med livet i behåll.
Men kul hade vi.

Min Lördag nu då.
Den var också lugn. Jag och morsan gjorde i ordning uteplatsen, grejade och fixade lite inför Sveriges underbara vår och kommande sommar.

På kvällen tyckte vi att vi var förtjänta av en pizza så vi gick fram till restaurangen här i Gyttorp.

Timmar gick och helt plötsligt så hade jag Tom, Love, Wickis och Fredrik på besök. Tog några drinkar på restaurangen och gick hem till mig och fortsatte. Riktigt trevligt.

Jag fick bjuda på min JÄTTEGODA Cosmopolitan (som jag är kickass på att göra) och den uppskattades :)

Packet drog vid... 01? 01.30?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0