Min Fredag:

Godmorgon!
Har ni alla haft en bra helg? Vad har ni haft för er?
Jag kan absolut inte klaga på min.

I Fredags var det väldigt lugnt. Tiden spenderades i Lindesberg hos Helena *Sjöhäxan* och Tim *gröngöling i gänget*.
Vi tog med oss Liam till en lekpark och höll bokstavligen på att ta livet av oss allihopa. Den som påstår att lekplatser är till för barn ska inte följa med oss ut.

Klätterställningar, linbanor, gungor, rutchkanor... I'm telling you, det är farliga grejer det.

Helena höll på att bli halshuggen i linbanan, Tim fastnade i klätterställningen mellan några bildäck, jag höll på att flyga av gungbrädan.

Den som tog det lugnt var Liam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0