Ny bil!

Godafton readers..!
Jag vill återigen tacka alla er som är kvar och fortfarande kikar in här på bloggen fast jag inte uppdaterar. Jag har lite svårt att uppdatera, det händer ganska mycket i mitt liv just nu men det är saker som jag är lite skeptisk över om jag vill att det ska komma ut eller inte. Hoppas ni förstår.
 
Anyhow..
Vet ni vad som hände idag?
Morsan köpte en ny bil! Bara så där.. Hon ringde tidigare idag och vrålade något "byt kläder och gör dig klar! Vi ska åka och titta på en ny bil". Och på Onsdag får vi hem den! Tackarrrrrr!
 
Och som en glad överraskning fick jag en biobiljett på posten idag! Helt oväntat.. det tackar man också för!
 
Och så har jag lite business på gång här också, men det är något jag kan avslöja längre fram, inte just nu.
Men går det igenom så kommer det bli HUUUUUGE! Awesome så att säga :P
Och för er som funderar över Alanya, så har jag fortfarande itne bestämt mig om jag ska åka eller inte. Det är så mycket annat här hemma som händer, och just i sommar också!
 
Men nu ska jag försöka bli lite bättre på uppdateringen här.. lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0