Är man trött så är man...

Vilken bra rush det är/var under lunchen här på Hasir! Riktigt bra och roliga människor, jag träffade två äldre män från Stockholm som var hur kul som helst! :)

Och vet ni hur trött jag var igår! Vi lämnade Hasir 03.40... Men ni ska ju inte tro att jag var vaken vid den tiden. Jag satt med en svensk man och en norsk familj hela kvällen men när klockan närmade sig 03-tiden tackade jag för mig och somnade på soffan.

Den här gången höll jag i telefonen själv så Kadir inte kunde fota ;) Så jag bjuder på den förra bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Stackare, det var sent igår. Här hemma allt bra med dina bebisar, men dom vill inte gärna vara ute för nu har det spöregnat i 2 dgr.. Hoppas ni har det bättre, vilket jag vet att ni har. Puss & Kram

2013-08-08 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0