Förklara detta för mig?

Sådär ja!
Nu har jag fått ur mig lite av det som retat upp mig, nu blickar jag framåt.

Jag är inte som andra som lever i avundsjuka för något som jag inte har. Jag mår bra för den jag är och det jag har, jag behöver inte köpa mina vänner eller prata bakom ryggen på andra, jag mår liksom inte bra av att göra så mot andra. Jag är perfekt som jag är, och det är alla andra också. Förstår inte varför man ska vara avundsjuk på andra istället för att glädjas med andra?

En norsk vän skrev idag på fb, och jag kunde inget annat än hålla med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avundsjukan bottnar i att du har allt som inte hon har, är toppensnyggg, har en snygg kropp, en karl som älskar dig, behöver jag säga mer.

2013-08-05 @ 21:15:19
Postat av: Stina

Haha! Om de är den jag tror (såg att ni ej är vänner på fb) så är de bara avundsjuka! Den personen har ju fan ingenting att gå på, och tror att fortfarande är 20 år?!

2013-08-05 @ 21:36:40
Postat av: Anonym

Bra gjort! Personen ifråga måste ju köpa sin pojkvän? Inte konstigt att hon är avundsjuk på dig!
Och i övrigt också, det är många som vill ha din situation i Alanya! <3

2013-08-05 @ 22:48:14
Postat av: Mama

Ja det är bra Marre, sänk dig inte till hennes nivå, det är ju bara patetiskt. Håller med Stina, tror hon att hon fortfarande är 20 år, eller tror hon att pengar kan köpa allt... Stackars hennes karl..?? Kram på Er.

2013-08-06 @ 08:31:07
Postat av: Monica

Syns ikke man skal dømme andre uansett jeg. Kan godt hende hun er misunnelig (avensjuk) på deg - men hev deg heller over det i stedet for å rakke med på henne.

2013-08-06 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0