HAHA!

Men GUUUUUUD alltså!
Jag vart just fotad av en turist i en buss när jag skulle lämna Hasir för en promenad.
SERIÖST?!?!!!

Så fort jag såg åt hennes håll gömde hon telefonen och försökte se åt ett annat håll...

Och det var så uppenbart också.
Hade hon fotat Hasir så hade det ju varit i hennes höjd men hon verkligen höll kameran neråt, riktad mot mig.

Så sorgligt ;)
Jag förstår inte grejen med att smygfota?
Om jag vill ha bild på en särskild person går jag ALLTID fram och frågar om jag får ta en bild på personen.

Att smyga är väl inte hälften så kul som att ha en BRA bild på en person ist?

Vad tycker ni om smygfotograferingar?


Kommentarer
Postat av: Mikklo

Så länge man ej vet om det spelar det ingen roll för mej :) men som du säger bättre o fråga så dem kan få en bra bild istället =)
Dyker in på måndag kväll=)
Mvh Mike

2013-08-20 @ 16:54:21
Postat av: Anonym

Vilket UNDERBART foto!!!

2013-08-20 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0