Idag sker:

God dag!
Lire sen uppdatering idag, sorry!
Anledningen är att Kadir skjutsade mig direkt till stranden där semesterfirarna glassade så jag hade aldrig något internet.
Det vart dock aldrig något bada eller sols för mig, fel vecka! :(

Men nu har jag förhandlat med personalen och nu har jag internet i lägenheten. Jag älskar personalen på Ada 1, så serviceminded och otroligt trevliga! Alltid glada osv... :)

Och så är ju lägenheterna fräscha också! Jag har verkligen LETAT efter smuts och något att klaga på, men jag hittar verkligen inga fel!
Rent ÖVERALLT!

Och så ingår AC, och det mesta. Love it.
Nu väntar jag på Kadir som ska hämta mig kl.16... Då ska vi iväg till en guldbutik igen och vad som sker sen återstår ;)

Nu ska vi fortsätta glassa och ta det lugnt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0