I'm back :)

Tillbaka på Hasir!!
Ursäkta att jag inte uppdaterade sen igår morse, men jag har varit då rasande på vissa personer så jag pallade inte att gå till Hasir.

Jag tänkte inte gå idag heller men det krävs mer än en svartsjuk ***** för att få bort mig härifrån ;) Sen kan personen försöka vända alla emot mig hur mkt hon vill, det verkar ju inte funka ;)

Men det var riktigt skön dag igår alltså!
Tog hand om lägenheten, satt på balkongen och såg ut över Damlatas som inte alls var så befolkad faktiskt :/

Idag tänkte jag gå till Mango och hälsa på, men får se hur det blir!

Idag är jag på topphumör och ingen kan ändra på det. Ingen.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mama

Bra Marre, låt ingen gammal sur kärring förstöra för dig. Allt hon har är pengar och inget mer.."Kärlek" kan man köpa ett tag men inte i längden, pengarna tar slut. Det borde hon också inse..Puss & Kram ses snart. Hälsa Kadir från Mama. Damlatas ser ganska tom ut..

2013-08-05 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0