Jag är bra!

Gooooodmorgon readers!
Just avnjutit en jävla bra frukost med MASSOR av vattenmelon på tallriken... Mjaaaaadå, jag tackar!

Full av energi idag så jag ska nog ta en riktigt lång promenad här snart :)

Kadir och jag lämnade Hasir 03.40 imorse. Jag hade inte hjärta att gå alltså. Två finska kunder som är här varje dag (den ena är Finlands bästa spelare inom Amerikansk fotboll, den andra är i högsta divisionen i ishockey.) kom hit och var helt förstörda.
En av deras vänner hemma i Finland hade kolat vippen, lagt in sista annonsen, eller rent ut sagt: dött.
Så de satt och grät, och vem tog hand om dom?
That's right.
Me.

Det var så sorgligt, och jag berättade att jag också förlorat en nära för inte så många år sen.
Jag frågade om de ville prata men de svarade att de inte är såna som känner för att prata ut.

Av någon konstig anledning så pratade de ut med mig i över 2 timmar. De öppnade sig verkligen, grät, skrattade, pratade minnen.

Jag fick en varm kram när vi åkte hem, och orden "you are a good person, thank you for talking to us", värmde så otroligt mycket att JAG nästan grät.

Nu:
PROMENAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0