Jag vill sjunka genom jorden...

Fyyyyy så jobbig situation alltså!
Av alla ställen i Alanya kommer denna tjej hit...
Denna tjej som berättar att hon bor och jobbar i Blomstermåla, Kalmar.

Varav jag berättade att jag och min bästa väninna var där i vintras för att se Truly Lover Trio spela igen. (minns ni?)
Jag berättade att vi bodde på hotell Kronmunken.
Hon jobbar på Kronmunken.
Jag berättade att vi hade öppen bar samt möblerade om i rummet vi hade innan vi checkade ut.

"VAR DET DU?!"
Jag höll på att dö.

"Snacket om de två Örebroarna som trashade hotellrummet går fortfarande som en löpeld, och så är det DU!"

Fyfåglarna vad jag skäms.
Hur kan det hända att hon och hennes vänner sitter på Hasir av alla ställen?!


Kommentarer
Postat av: Renate

Hehe! What a small world!! :)

2013-08-21 @ 20:55:46
URL: http://renatetullut.wordpress.com
Postat av: Mama

Haha ja då åker ni säkert inte dit något mer. Puss

2013-08-22 @ 07:03:20
Postat av: Anonym

HAHA!!!! Jag läste faktiskt om eran tripp till Blomstermåla. Följde även er resa med bilder på fb ;)

2013-08-22 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0