"Man ska ha smycken som syns"...

Dagen idag har gått otroligt fort igen!
Vet nu varför?

För jag, Linda och hennes dotter letade efter tjejers bästa vänner: smycken.
Vi var inne i en guldshop och hittade de mest underbara ringarna, örhängen, halsband...
Vanligtvis så gillar jag ju enkla ringar, och tittade på några enkla guld- och silverringar men vart nerröstad av Linda på en gång:
"Jättefin, men den är för liten."
Jag bröt ihop av skratt >_<

Bara tack vare det så hittade jag en JÄTTEBLAFFA till ring med en sten som var större än min lillfinger-nagel!
Helt outstanding!
Det var Linda-style det, och I Like It!

Var en helt underbar dag, mycket skratt och mycket fina smycken!
Får se om det blir någon där eller om jag hittar någon annanstans.
Tills dess nöjer jag mig med min födelsedagspresent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0