Nytt igen:

Men jaaaaaa :)
På rasten for vi tillbaka till Akif och skaffade ett par till slippers till mig.
De rosa är endast till för stranden, och de här snyggingarna till annat :)

Och om Sam får bestämma ikväll så blir det fest på Casablanca!
Jag tycker det har blivit lite mkt fest för min del så jag vet inte om jag känner för det riktigt.
Jag var ju nykter sist, då jag var ute med holländarna, så vi får allt se hur det blir ikväll.

Men Sam åker ju hem om 9 dagar så vi får väl egentligen passa på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga

2013-08-21 @ 19:16:43
Postat av: Mama

Ta det lugnt ikväll om du inte känner för annat tycker jag. Ses på måndag eftermiddag. PUSS

2013-08-21 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0