Rekord?

Alltså idag skickade resebolaget Ving ett sms till sina resenärer, samt besökte dom på sina hotell imorse med nyheter.

Med andra ord satt morsan och Vonkan i diskussion med en grabb från Ving under frukosten.
Han berättade att idag BÖR man undvika att ligga under direkt sol mellan kl.11-15 då vädret är rekordvarmt idag, 47 grader i skuggan.

Så semesterfirarna låg på stranden 1.5 timme sen gav de upp.
Men min undran... Har det inte varit 47 grader tidigare i sommar också? ;)
Hursomhelst så tog jag en promenad längs strand 4 - 14, innan jag gick till Ada, och det är inte mkt folk på stranden alltså :(

Meeeeen iaf... Nu ska jag vara med dom på hotellet tills Kadir har rast, då kommer han och hämtar hem mig så jag kan plocka med lite mer grejer för ikväll.
Och ikväll (senast imorgon) får vi hämta våra ringar!


Kommentarer
Postat av: carolajhn

Hej! Jag var i Alanya i Juni och jag älskade det! Allt var toppen förutom de jobbiga försäljarna. Hursomhelst så har jag och min bästa vän + gänget bokat en sista minuten till Alanya 26:e september, 1 vecka.
Jag undrar om det fortfarande åker dit mycket partyfolk i september? Jag förstår att det inte kommer vara samma dra som i juli, men är det fortfarande drag? :)

/ Caroline

Svar: Hallå :)Det är fortfarande drag i september,
Så du kan vara lugn :)
Marre

2013-09-01 @ 14:47:27
URL: http://carolajhn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0