Skoterkväll i Alanya

Godmorgon!
Ursäkta den dåliga uppdateringen igår... Det var väldigt lugnt på Hasir efter kl.22.30 så jag visste liksom inte riktigt vad jag skulle fota eller skriva om...
Jag satt med 4 holländare, hur trevliga som helst! Ikväll ska vi till Casablanca ;)

Hasir stängdes relativt tidigt, så Kadir och jag tog en skotertur lite runt om. Riktigt avkopplande faktiskt, jag gillar't!

Som avslut gick vi in på något café och åt Kadayif! Ännu en söt dessert som älskar av turkar och som Marre märkte att hon inte gillar.
Künefe är mera min stil ;)

Men mysigt hade vi och vi hade sällskap av två kattungar! Sååååå mysiga! De fick min sista bit men tydligen hade de fått lever av caféägaren så de var mätta och belåtna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0