Tillbaka!

Det vart inte så länge på Palm Beach idag, lyckad dag igen men sen vart det så äckligt varmt att vi satt vid poolen resten av tiden innan vi gav upp.

Och det är rätt molnigt över bergen idag, helst hade jag önskat att det kom från havet för då är det nästan garanterat att det börjar regna.
Kanske åska.
Helst hade jag vilja se tornados.
Det är coolt.
Jag är inte helt säker men jag tror att jag såg en tornado långt ut på havet förra året...


Idag ska jag köpa cheeseburgare på B.K ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Mama

Ser ganska molnigt ut över bergen tycker jag. Hoppas inte det blir så när jag kommer, då ska det vara strålande sol från en klarblå himmerl :) Cheeseburgare ??? Nästa vecka vid den här tiden är jag framme för ett par timmar sen, HURRA...Puss

2013-08-19 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0