Det var den romantiska kvällen det...

Afton på er :)
Idag var det inget snack om saken.
Direkt efter DJ åkte vi till Örebro, Kadir ville bjuda mig på lunch.
Och stället?

Hans favorit: Bamboo.
Med sin asiatisk- och sushibuffe.
Inte mig emot :)


Sen blev det fönstershopping, och vi gick även in på en guldbutik. Vi lämnade in mina 3 fina stenar som jag fick av en underbar familj som är stamgäster på Hasir.
"Dessa vill du inte tappa bort. Se till att de hamnar i en fin ring".
Det visade sig vara 3 äkta diamanter.
Då har man det bra ställt om man kan GE bort 3 diamanter, bara sådär.

Och nu såhär till kvällen tänkte jag vara lite gullig mot min karl, iom att vi legat i fight i 2 dagar.
Därför fräschaste jag till mig lite extra, tog en "extra lång dusch" och avslutade med en underbart doftande hudcreme.

Kadir såg på fotbollsmatchen mellan Galatasaray och Juventus, och jag säger till alla tjejer där ute;
Inte ens den mest avklädda tjejen i världen får en man att flytta blicken när sport är på tv.
Jag satte mig bredvid Kadir, gjorde mig mysig... Och vad händer?
Inget.
Absolut nada.
WTF?!

"Älskling... Do you smell the wonderful fragrance?"
"No?"
"WHAT? It's Kiwi, you like it."
"Canım, don't get it wrong, you always smell nice."

Det var den myskvällen det.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0