God Jul

God Jul /Merry Christmas /Mutlu Noeller alla läsare och ni andra!
Det har varit lite lågt med uppdateringar nu ett tag.
Mestadels för att jag inte tänkt så mycket på att blogga alls.
 
I förrgår firade vi jul hos pappa.
Även då vi sagt att vi inte skulle köpa julklappar fick en påse med AWESOME tryffel, YUM!
Och en varsin nitlott.
 
Sen mys hela kvällen men det blev en riktig kväll för Marre skulle självklart jobba på självaste Julafton.
 
Så Julafton då.
Jag jobbade från 07.00-16.00... Visserligen gjorde det inte så mycket eftersom man typ bara lagar mat hela dagen och vårt besök kom efter kl.17.00...
 
Då kom min moster Kicki och hennes väninna Marie. Så vi 4 hade en mysig middag och Kadir älskade julmaten! Vi hade annat kött för honom så klart ;)
 
Sen blev det julklappsutdelning!
Kadir och jag agerade tomtar och han hade jättekul :)

Jag har massa mer bilder fast i mammas kamera så det får jag fixa sen :)
Senare kom även min andra moster, Mona och min kusin Christoffer.
Riktigt mysig julafton.
Mona skulle senare in på midnattsmässan i Noras kyrka. Men vi var alla sjukt trötta så vi struntade i det.
 
Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0