Jag blir så förbannad!

Läste just på Aftonbladet om den här stackaren som hängs ut som pedofil av sin ex-chef.
Alltså jag kokar!

Detta visar bara vilken power chefer sitter på i dagens Sverige! Hoppas den fan åker fast och får ett riktigt hårt straff.

Ex-chefen till denna man ska alltså ha startat bloggar i mannens namn och skrivit inlägg i "jagform" så det låter som att det är han själv som skrivit inläggen.
Där står också att han erkänner att han är "psyksjuk" bl.a och är pedofil.

Anledningen till att mannen blir uthängd av sin fd. chef ska vara för att han sagt upp sig från företaget, och med information om att chefen är olaglig, hans webbshop ägdes tydligen av en dömd knarkhandlare från Danmark, och den utsatta mannen fick också reda på att han själv stog som ägare för ett skumt företag i England. 

Mannen ska ha konfronterat chefen med att säga upp sig, och då ska chefen ha erbjudit mannen en högre lön genom att mörda en person.
Mannen, förnuftig, polisanmälde chefen och efter det ska alltså bloggarna om mannen ha börjat.
Nu uthängd som psyksjuk och pedofil.
Mannen är inte ensam.
Tydligen ska ett 50tal personer och en advokat vara utsatte - alla av samma chef.

Jag äcklas av människor som den här chefen.
Fyfan vad hemskt att bli oskyldigt uthängd!
Kan ni föreställa er hur förstört ens liv blir av det?



Men nu, när detta kommit ut i media, så hoppas jag att den stackars mannen och de andra uthängda blir av med sina stämplar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0