Stockholm, 1

Tjena!
Eftersom vi har gjort rätt mycket under helgen i huvudstaden så delar jag upp det i olika inlägg, så får ni droppa in här och kolla, efter behag ;)

I Fredags vet ni ju redan allt, Eva mötte upp oss och vi åkte hem till henne och dumpade väskorna.
Gick runt i stan och njöt av att vara i Stockholm.
Eller iallafall jag, jag tror inte Kadir har slappnat av något alls. För honom har allt kretsat runt att fotografera... Hade han haft 10 kameror till runt halsen hade han sett ut som kineserna som åker på semester!




Jag ville prova skridskoåkningen i Kungsträdgården, men Kadir var skeptisk så där blev det inget!

Vi skulle ha träffat Annelie också men jag blev som sagt väldigt dålig på kvällen... Frusen, skakade, trött...
Så det blev en tidig kväll, 11,45 typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0