Utgång igår

God Annandag Jul på er :)
Julen är äntligen över!
Visst är den mysig men man tröttnar fort. Jag t.ex gillar inte ens julmat så jag är glad att slippa det. Massa rester har vi kvar men ikväll ska vi beställa hämtmat ist ;)

Igår var det ju den traditionella utgången på Juldagen. Den största dagen man går ut och festar, typ.
Så jag, Kadir, Wickis och Love åkte till Nora Stadshotell.


HERREGUD säger jag bara!
Så mycket folk, och blandat!
Blöjraggare och barnsliga nazister som ville hävda sig, men utöver det var det en bra blandning.
David jobbade som vakt!
Big Twins från Örebro, Millroad Choppers från Nora, en massa bekanta från Orica, och bekanta från annat håll som var jättekul att träffa igen :)
Kadir blev dock lite stressad då han nästan aldrig fick en lugn stund, så många som ville träffa honom och ha lite kallprat. Jag tyckte bara det var kul :)

DJ:n var väl inte den bästa, och bandet då! Det var Eddie Meduza-band som uppträdde.
Vi trodde att det var våran bekanta Eddie Nilsson som skulle uppträda, men nä. Bandet var säkert bra men de hade så hög volym på musiken att man knappt hörde texten :( och what's up med Magnus Uggla-looken på sångaren, liksom?

Vi var kvar till strax efter 12 sen ville vi hem, och Love mådde inte så bra.

Snart dags för mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0