Galen Fredag :)

Godmorgon!
Hoppas alla har en bra helg?
Nu har jag ju inte uppdaterat på länge, sorry 'bout that!

Min helg är iallafall fullspikad!
Igår träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på flera år (om man räknar bort att hon och hennes pojkvän kom till Alanya i somras).
Så vi tog en långfika på Noras enda café, Da Capo. Mycket trevligt :)

Igår kväll skulle det bli en lugn kväll med lite shottar i Lindesberg, med Helena, Tom, Love och Wickis.
Shottar blev det, och sen cider, sen vin... Sambuca och något i en PET-flaska.
Tom däckade (amatör) så honom skickade vi hem när Wickis kom.

Sen drog, återstående av oss vakna personer, till Palmas. En liten kvällspub om man nu kan kalla det så :)
Helt ok.
Vi drog när snuten kom och lekte razzia.

Och nu ska jag göra mig klar för dagens: min kusins son som ska döpas till namnet Texas.
Gulligt.

Hörs!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0