Hänga ut muslimer!

Nu är jag lite upprörd!
Väldigt JÄVLA upprörd över media!

Har ni läst inlägget om "muslimer som mobbade vit 9åring tills han hängde sig"?

Är det verkligen nödvändigt att skriva att det är muslimer som gjort detta?!

Just pakistanier har väl en annan inställning vad gäller livssyn och även religionen. DÄR drar jag alla över en tråd.

Oftast dock, så är det inte deras religion som gör att de har den synen de har, det är kulturen i deras land och många ser inte skillnad på kultur och religion.

Muslim är inte bara ETT folkslag, och här dras alla över en kam.

(Säger jag som drog alla Iraker över en kam i somras, för det där med katten).


Jag blir UPPRÖRD!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Rent förjävligt!!!!!! Snacka om att skapa ännu mer hat.. Pissmedia.

2013-02-25 @ 17:35:15
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Anna

Fast om du hämtar dina nyheter från exponerat så får du räkna med rubriker som den där... Det är samma typ av sajt som avpixlat. Alltså människor som vill förbjuda islam och stoppa all invandring. Lite källkritik skulle inte skada...

2013-02-25 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0